این غذا را می توان با گوشت، مرغ و ماهی یا حتی به تنهایی با سبزیجات تازه سرو کرد. شما می توانید پوره سیب زمینی را غلطانده و به شکل استوانه ۲/۵ سانتی متری در بیاورید و آن را به کودک خود بدهید. چنانچه پوره برای غلطاندن کمی سفت بود می توانید انگشت خود را به کمی آرد آغشته کنید. بچه ها عاشق سیب زمینی پنیری هستند.

مواد لازم : 

۲ عدد سیب زمینی متوسط

۴ قاشق غذاخوری پنیر رنده شده

طرز تهیه:

فر را از قبل تا دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد گرم کنید.

با استفاده از یک چنگال در همه جای سیب زمینی سوراخ هایی ایجاد کنید، سپس آن ها را روی طبقه بالای فر گذاشته و مدت ۵۰ تا ۶۰ دقیقه زمان دهید تا کاملا نرم شوند.

سپس آن ها را از فر خارج کرده و نصف کنید، داخل سیب زمینی را خالی کرده و درون یک ظرف بریزید. پنیر رنده شده را به آن اضافه کرده و مواد را له کنید. می توانید مواد را داخل پوست سیب زمینی برگردانید یا به همان شکل میل کنید.

این غذا را می توانید تا ۳ روز داخل یخچال و تا یک ماه داخل فریزر نگهداری کنید. وقتی سرد شدند آن ها را داخل فریزر قرار دهید و برای استفاده مجدد نیز آن ها را کاملا یخ زدایی کرده و قبل از مصرف خوب گرم کنید.

مواد گفته شده ۶ تا ۸ وعده غذایی را تامین می کند.

منبع : https://babypro.ir/wiki


ویکی بیبی مجله تخصصی بیبی پرو زمینی ,داخل ,کرده ,مواد ,توانید ,داخل فریزر ,پنیر رنده ,زمینی پنیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه مجازی جهان نوین تخصصی ترین وبگاه خبری دنیای سینما و تلویزیون آموزش ساخت ربات اینستاگرام جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی کربن اکتیو یا زغال اکتیو خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب (پکیج 2تایی) علم نوین علوم ورزشی _ وحید وحدت ارزش قیمت طلا در بازار بیت کوین