مبلمان اداری

مبلمان اداری را باید عنصر اساسی تشکیل دهنده دکوراسیون اداری دانست. هر بخشی از دکوراسیون اداری نیز بر مبنای نیازهای آن بخش طراحی و اجرا می‌شود. یکی از بخش‌های مهم و در معرض دید دفاتر اداری، اتاق انتظار است. اتاق انتظار فضایی است که مراجعان دفتر کار شما در آنها حضور پیدا می‌کنند. این فضا برای کسب‌وکارهایی که دارای مراجعان بیشتری هستند، مهم‌تر است. به عنوان مثال مبلمان اداری اتاق انتظار در سالن‌های زیبایی، مطب‌های پزشکی، دفاتر حقوقی و موارد مشابه، بیشتر در دید بوده و طبیعتا از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. در این نوشته وب‌سایت مکعب گروپ به بررسی ویژگی‌های مبلمان اداری اتاق انتظار پرداخته‌ایم.

 

چند پیشنهاد برای انتخاب مبلمان اداری اتاق انتظار

ویژگی‌های مراجعان شما

مبلمان اداری اتاق انتظار باید در تناسب کامل با ویژگی‌های مراجعان شما و دکوراسیون اداری انتخاب شود. به عنوان مثال اتاق انتظار مناسب افرادی با سن بالا، بهتر است از فضایی گرم و نرم‌تر برخوردار باشد. در حالی که مراجعان جوان بیشتر به دنبال وجود سرگرمی‌هایی برای گذران اوقات انتظار هستند. مبل‌های راحتی در گزینه اول بسیار مهم است؛ و برای سرگرمی آنها گذاشتن چند مجله کاغذی مفید و کافی خواهد بود. در حالی که برای افراد جوان مبل‌های راحتی تنها یک مزیت است و اهمیت زیادی ندارد. در مقابل بهتر است امکاناتی برای سرگرمی بیشتر آنها بیابید. به عنوان مثال وجود اتصال اینترنتی در اتاق انتظار، یک صفحه نمایش بزرگ و امثال اینها، انتظار را برای افراد جوان قابل تحمل‌تر می‌کند.
جنسیت نیز یکی از ویژگی‌های دیگر است. در یک سالن زیبایی نه، معمولا مراجعان پس از ورود به سالن انتظار، لباس‌های بیرونی خود را درمی‌آورند. پس باید یک چوب لباسی با ظرفیت مناسب برای آویزان کردن لباس‌ها تدارک ببینید. همچنین معمولا ن به رنگ‌های متفاوتی نسبت به مردان علاقه دارند. در نتیجه باید برای انتخاب رنگ مبلمان اداری اتاق انتظار به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

موضوع فعالیت شما

شاید بتوان این فاکتور را مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب مبلمان اداری اتاق انتظار دانست. موضوع فعالیت شما نکات زیادی را در این مورد نشان می‌دهد. به عنوان مثال اتاق انتظار یک مطب پزشکی، با توجه به نوع فعالیتش همیشه میزبان افرادی است که دچار نوعی بیماری بوده و رنجور هستند. در نتیجه با توجه به شرایط بیماران، باید فضایی با امکانات رفاهی بیشتر و آرامش‌بخش‌تر را فراهم کرد. به عنوان مثال مطلب یک متخصص ستون فقرات، همیشه پر از افرادی است که دچار درد در ناحیه کمر و گردن هستند؛ در نتیجه باید به دنبال مبلمانی استاندارد و راحت برای این افراد باشید.
همچنین موضوع فعالیت بر دیدگاه افراد نیز موثر است. به عنوان مثال یک دفتر وکالت با مبلمان راحتی صورتی در اتاق انتظار، قطعا فضایی نامانوس و غیرقابل اعتماد را ایجاد می‌کند.

مدت زمان انتظار

میانگین حضور مراجعان در اتاق انتظار را محاسبه کنید. اگر این انتظار کمتر از 5 دقیقه است؛ قاطعا باید پاسخگوی نیازهای کمتری باشید؛ در مقایسه با شرایطی که مراجعان ممکن است بیش از یک ساعت در این فضا باقی می‌مانند.
راحتی صندلی‌ها، شکل چینش آنها، دسترسی مراجعان به امکاناتی مثل سرویس بهداشتی، منابع سرگرمی، اطلاعات بیشتر درباره خدمات کسب‌وکار شما، نوشیدنی‌های رایگان و… از جمله مواردی است که فضای اتاق انتظار را دلپذیرتر می‌کند.
فراموش نکنید که منظور از مبلمان اتاق انتظار تنها صندلی و میز روبروی آن نیست. بلکه هر عنصر موجود در این فضا به عنوان مبلمان آن شناخته می‌شود. رنگ دیوارها، شکل پارتیشن اداری ، تابلوهای نصب شده روی دیوار، منابع نور و شکل نورپردازی و هرآنچه در این فضا بر مراجعان شما اثر می‌گذارد؛ شامل مبلمان اتاق انتظار است.


نرم افزار حقوق و دستمزد اتاق ,مبلمان ,مراجعان ,اداری ,مثال ,موضوع ,اتاق انتظار ,مبلمان اداری ,اداری اتاق ,عنوان مثال ,موضوع فعالیت ,انتخاب مبلمان اداری ,برای انتخاب مبل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود آهنگ شاد خبر | خبر های روز ایران و دنیا فوتبال ورزش دانلود مذهب آهنگ مجله خبری سِمی کالِن; تاسیسات اکابن دکتر ستایش سفرهای لوکس