تبعیض بین زن و مرد | تفاوت مردان و ن چیست؟ 

در اینبخش حقایقی را مرور میکنیم کـه راوی تبعیض بین زن و مرد می‌باشد. تبعیض بین زن و مرد در همه ی جوامع دنیا زنده اسـت و باوجود جنبش هاي فراوان هنوز هم بطور علنی دیده می شود. چـه تفاوتی بین ن و مردان وجوددارد کـه باعث چنین نابرابری هایي می شود؟ چرا مردان خصوصا در کشور هـای جهان سوم ن را بخشی از اموال خود می‌دانند و همانند یک ارباب با او رفتار می کنند؟

 

نمیتوانیم بگوییم زن و مرد یکسان هستند، زیرا کـه تفاوت هاي زیادی بین زن و مرد وجوددارد. زن باید نه درک شود و مرد باید مردانه درک شود، اما این تفاوت ظاهری، رفتاری و احساسی می تواند دلیل بر تبعیض باشد؟ حقوق کم نسبت بـه مردان، خشونت خانگی «چـه در خانه پدری و چـه در خانه همسر»، آزارهای کلامی و لمسی در خیابان، نادیده گرفته شدن بخاطر زن بودن و… واقعا چرا؟

 

دراین مقاله ابتدا با بخشی زندگی واقعی ن در جامعه رو بـه رو می‌شویم و فقط با بخشی از مشکلات آن ها در جامعه آشنا میشویم. سپس بـه مرور تفاوت هاي بین ن و مردان میپردازیم تا با کمی تفکر و نتیجه گیری بتوانیم درک خودرا ارتقا ببخشیم و اگر تفکراتی ضد زن داریم، آنرا آرام آرام تغییر دهیم. در ادامه با محفل ایرانی همراه باشید.


محفل ایرانی ن ,تبعیض ,مردان ,تفاوت ,بخشی ,محفل ایرانی ,تفاوت مردان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت سرگرمی تصاویر متحرک راستی میدونی که.....؟ میلاد روید همیشه بهار ایناز چت|بیتا چت|چت بیتا|چت ایناز تخفیف ویژه فقط برای امروز یارا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.